Ciekawe pomysły na reklamę firmy
Patrząc na reklamy telewizyjne można odnieść wrażenie, że są dziwaczne a nawet zupełnie nie przystają do promowanych towarów i usług. Ale mimo, wszystko większość z nas z zaciekawieniem je ogląda. Im mniej zrozumiały jest na początku przekaz tym bardziej intrygujący. Okazuje się, więc, że śledzimy konkretną reklamę, by dowiedzieć się więcej, zrozumieć ją i w konsekwencji dowiedzieć się czego dotyczy. Tak sprytnie trafia się do klienta.
Dzisiaj nie wystarcza stanąć przed kamerą i powiedzieć kilka słów o doskonałym proszku do prania, wybielającym lub wywabiającym plamy jak żaden inny. Dzisiaj musi być konkretny pomysł, na którym nie można poprzestać. Taka idea, jest tylko zaczątkiem do całej kampanii reklamowej zakrojonej na szeroką skalę. Jej sukces zależy od tego czy pomysł spodoba się klientom, a to zostanie od razu zauważone po zwiększonej sprzedaży, zadowoleniu, jakie wynika z badań rynku i zwyczajnym zainteresowaniu reklamą telewizją, czy internetową. Są sposoby by o sprawdzić.
Niewątpliwie, Internet szalenie ułatwia dzisiaj dotarcie do klienta. Wystarczy odtworzyć film lub serial w darmowej wypożyczalni VOD, jest on przerywany reklamami, na które jesteśmy skazani, bo nie da się ich przewinąć. Można to uważać za natręctwo, można mówić, że ma się już dość reklam w telewizji i przerywania scen filmowych w najciekawszych monetach, a to na nic, bowiem okazuje się, że i tak reklamy budzą zainteresowanie. Zwłaszcza te zrobione z pomysłem i mające ciąg dalszy. Tak jak lubimy oglądać seriale czekając, co się wydarzy w kolejnym odcinku, również możemy śledzić losy bohaterów reklamowych.
To dość częsta praktyka, dająca efekty. W końcu wszyscy dobrze znamy popularnego, aczkolwiek niezbyt miłego stworka, z reklam sycącego deseru- przekąski, potrafiącej zaspokoić każdy głód. Podstawa to interesująca kampania reklamowa, mająca na celu przekaz nie monotonny, może nawet krótki, ale błyskotliwy, często krzykliwy, intrygujący, zaskakujący i wywołujący zaciekawienie. Koncepcja zarządzania firmą musi przewidywać taki wydatek i wygospodarować odpowiednią ilość kapitału na ten cel.